NIET VERSCHIJNEN OP AFSPRAAK

Niet verschijnen bij de specialiste.

Het komt helaas regelmatig voor dat een cliënt een afspraak maakt en vervolgens niet op de afspraak verschijnt. Hiermee gaat voor de specialiste veel tijd verloren. Er is tenslotte op jou komst gerekend.

 

Daarom hanteren wij vanaf 01-07-2019 een beleid waarbij de afspraken vooruit betaald worden.

 

Het kan altijd gebeuren dat u de afspraak niet door kunt of wilt laten gaan. Geef in dat geval ruim van te voren aan (uiterlijk 48 uur voor uw afspraak) dat u niet kunt komen. Er kan dan een andere cliënt op uw plaats ingepland worden.

 

Wanneer u niet op uw afspraak verschijnt zonder bericht of wanneer u niet binnen de gestelde termijn van 48 uur af meld krijgt u het geld van de behandeling niet retour.

 

Onverwachte crisis situaties kunnen zich altijd voordoen, daar hebben wij natuurlijk alle begrip voor. Bij echte crisis zullen wij de afspraak verschuiven maar alsnog geen geld retourneren. De afgelopen maanden kwamen wij met enige regelmaat te veel mensen per dag niet opdagen op de afgesproken tijd bij de specialiste. Wij zien ons daarom helaas genoodzaakt om deze regeling te moeten treffen.

 

Wilt u onnodige kosten voorkomen, belt u dan op tijd af!